Що потрібно знати івент-агентствам-початківцям

category

Наш блог

author

admin

Організація урочистостей – це цілий комплекс заходів, які мають враховувати івент-компанії. Чи це весілля, корпоративна вечірка, відкриття магазину чи виставки. До кожного типу події існує низка особливих вимог. Але є й такі, що належать до всіх форматів.

Основні правила гідного сервісу

  1. Привітність. Якщо ви думаєте, що пункт очевидний, дозвольте здивувати вас. Недотримання цієї умови найчастіше призводить до того, що клієнт віддасть вам перевагу іншій компанії. Тому, перш за все, пам’ятайте, довкола вас друзі. І, як справжньому другові, ви завжди маєте бути раді і готові допомогти.
  2. Чітка постановка завдань. Трапляється, що представник замовника до кінця не розуміє обсягів, витрат, а також ресурсів для цього заходу. У такому випадку на ваші плечі лягає розклад кожного пункту витратної частини, позаштатних співробітників, що залучаються, оренди обладнання та тайм-менеджменту. Щоб не виникало непорозумінь, складайте конкретний план, прописуючи лише потрібне.
  3. Пунктуальність. Ця якість може зіграти вам на руку чи назавжди позбавити замовника. Пам’ятайте, точність – ввічливість королів. Якщо ви хочете продуктивно працювати у сфері івенту, доведеться дотримуватись чітких термінів. Це стосується контролю за датами доставки апаратури, своєчасністю початку розважальної програми тощо.
  4. Уважність. Одне з основних правил цієї професії. Вам необхідно буде стежити за плавною зміною номерів. При цьому для кожного типу розваг має бути передбачене обладнання. До кола обов’язків буде включено нагляд за якістю роботи найманого персоналу. Часто для масових заходів івент-агентства наймають людей спеціально для такої мети.

Окрім цього, зверніть увагу на формат спілкування та звітності, який бажає отримати клієнт. Одні замовники із задоволенням перекладуть рішення задач на вас, а для інших вирішальним моментом буде регулярний рапорт про виконану роботу.

  1. Планування. Для того щоб розуміти розмах підприємства, необхідно все внести в проект організації події. Ви маєте не лише прописати послідовність виступів. Варто розписати дати доставки антуражу та відповідального постачальника. Досвідчені івент-менеджери рекомендують мати про запас контакти аналогічних фірм, щоб підстрахуватися на випадок форс-мажорних обставин. У записах обов’язково вказуйте номери телефонів головного виконавця та його підлеглих. Оскільки в розпал веселощів не завжди вдається додзвонитися до начальника, іноді достатньо встановити зв’язок із персоналом.
  2. Співпраця із перевіреними постачальниками. Після того, як ви виконали умови попередніх пунктів, саме час розпочати вибір партнерів. Для стартаперів складно визначити, який орендодавець вартий вашої уваги, а якої ні. Тому після відвідування сайту відразу ж вирушайте на сторінку з відгуками. Тому що тільки зворотний зв’язок клієнтів може розкрити суть роботи даного постачальника. Хороші коментарі натраплять на думку, що з компанією можна мати справу. А якщо фірма багато років займається вузькоспрямованою діяльністю, то можна отримати і слушну пораду.

В даному випадку агентство з прокату івент-обладнання NoMMi відповідає заявленим вимогам. Серед наших співробітників працюють фахівці у сфері організації свят. Тому нам не важко підказати і запропонувати своє бачення вирішення завдань.

Від імені нашого колективу ми бажаємо всім новачкам івент-області успішних починань та відмінних результатів!

Акционные товары